Textual description of firstImageUrl

Ontmoeting met God

zondag 6 december 2009
Vandaag kwam ik God weer tegen tijdens het hardlopen. Hij was verkleed als hardloper, met kort krullend haar en paardetanden. Hij lachte vriendelijk naar me en riep: 'Hou vol hè!'

Ik vind lopen een geweldige manier om God tegen te komen. Hij is altijd zo vriendelijk en bemoedigend.

Vandaag kwam ik hem tegen als hardloper, maar ik heb hem ook gezien als de uitbundige kleuren van een prachtige zonsopgang, of als een eenzame struik in de kale winter, met knalroze bessen.

Net als liefde is God overal om je heen.
Je hoeft alleen hem alleen maar te zien.

2 opmerkingen

  1. Wow, mooi beschreven, en het is zo...dat je God zo kan tegenkomen. Je moet het inderdaad willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn eerste gedachte was "hoe verzin je het"

    BeantwoordenVerwijderen